O PIRÁTOVO VOKO

25.4.2011 Filed under: Nezařazené,redeight,sport — Štítky:, , , — redeight @ 18.42

Druhý ročník mtb závodu „O PIRÁTOVO VOKO“ se koná 30.4. 2011. Start a cíl bude opět v ruprechticích v restauraci „U Piráta“. Podrobnější info o závodu na následujícím plakátu.

Popis trati podle Filipa, jejího otce:

Popis trati 2. ročníku Pirátovo voko

Závod je rozdělen na dvě kategorie (holky a kluci). Holčičí trať je zkrácena o výjezd na Fojtku, Javorový vrch a Českou chalupu.

Start u fotbalového stadionu Sokolu Ruprechtice ve 12:00. Jede se jeden soutěžní okruhy. Přejezd silnice v Rupr., dále se pokračuje ke střelnici.

!!Po výjezdu za střelnicí se tratě dělí!!

Kluci

Odbočují vlevo a sjíždějí na silnici a pokračují ke křižovatce v Kateřinkách. Odbočují vlevo a za mostem vpravo. Po projetí brodu a přejetí mostu odbočují ostře vlevo. Prudkým stoupání a lesem dojedete na křižovatku cest (nad rozcestím pod Dračí slují). Odbočíte vlevo a po cca 200 m vpravo k rozcestí pod Dračí slují. Zde po turistické značce směr Kateřinky a k otočce autobusu. Zde vlevo směr Fojtka. Objíždíte golf – horní cestou a vyjedete na rozcestí Fojtka – Tisy. Zde vpravo směr Javorový vrch. Po příjezdu na cestu pokračujete stoupáním vzhůru směr Javorový vrch. Minete poslední chalupu a odbočíte vpravo po žluté tur.značce. Stoupáte až k rozcestí pod Dračí slují. Odbočíte vlevo a pokračujete až na Javorový vrch. Zde pravá, sjíždíte směr Kateřinky. Po cca 300 m odbočka vlevo do stoupání na „hlavní“cestu vedoucí k Rudolfovu. Po značení sjíždíte do Rudolfova. Po příjezdu do Rudolfova odbočujete vlevo směr Závory. První odbočka vpravo jedete stoupáním pod „rourou“ a pokračujete až směr Č.chalupa. Přejíždíte silnici a odbočujete k hřbitovu a směr vysílač. Před vysílačem jedete rovně  (ne až k němu) a sjíždíte na rozcestí. Zde odbočujete vpravo a vyjíždíte nad Mlynářovým kamenem. Poté pokračujete po tur.značce směr Lid.sady cca 300m (ostrá pravá) a přijíždíte k lomu.

!!!Nebezpečné místo!!! Těžký technický sjezd!!!

Ostrá levá přes rozbitou lávku a pokračujete směr vodárna.

Zde se obě trasy opět setkávají.

Odtud kolem vodárny (!!vodárnu po levé ruce!!) směr Wolkerák. Přes parkoviště (vyběhnete schody vlevo- musíte jinak dsc).

!!Nebezpečí srážky s autem. Je to jednosměrka.!!

Pod Wolkerákem výjezd na výšinu. Sjezd na rozcestí pod Strážním bukem. Následuje krátký technický výjezd směr Č.chalupa. Na první odbočce vlevo odbočka zpět  k Strážnímu buku a pokračujete směr vodárna. Za závorou nad vodárnou odbočka vlevo cca 200m směr Wolkerák. Dále po vyznačené trati. Příjezd k vodárně (u dolní závory). Odtud sjezd k Lesnímu koupališti. U Lesního koupaliště odbočit vpravo a výjezd pod vodárnu (dolní závora). Odbočíte vlevo a pokračujete po cestě až do Ruprechtic (dům Zavory – dřevěná stavba vlevo).Po silnici směr Ruprechtice do Piráta – CÍL.

Holky

Začátek viz kluci. Po výjezdu za střelnicí pokrčují až k silnici. Zde ostrá pravá a vracejí se ke střelnici. Pod střelnici vlevo a po silnici směr lom (na křižovatce vlevo). Stoupají až k závoře. U závory lehce vpravo. Pokračují lesem a výjezdem k lomu. Projíždějí lom (dolní cestou) – těží se tam a tak je horní cesta špatná. Dále rovně po tur.značce přes rozbitou lávku směr vodárna. Zde se napojují na klučičí trať

Délky tras:

Kluci – 35 km, převýšení cca 1 000 m.

Holky – 20 km, převýšení menší.